مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 16:202015-03-06اقتصادي

65 درصد از آموزش های فنی وحرفه ای منتج به اشتغال کارجویان می شود


معاون وزیر تعاون، کار ور فاه اجتماعی گفت: 65 درصد از آموزش های فنی و حرفه ای منتج به اشتغال کارجویان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، کورش پرند بعد از ظهر جمعه در نشست با مسئولان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس اظهار داشت: پارس جنوبی به عنوان یک منطقه بسیار مهم و تاثیرگذار در حوزه اقتصاد و انرژی کشور است و شاهد توسعه گسترده این منطقه هستیم.

معاون وزیر تعاون، کار ور فاه اجتماعی ادامه داد: آموزش های فنی و حرفه ای از اهمیت بسیار زیادی در زمینه ایجاد اشتغال و توسعه کارآفرینی برخوردار است و حمایت مناسبی برای توسعه این بخش خواهیم داشت.

وی فنی و حرفه ای را به عنوان یکی از ابزارهای قدرت نرم برای کشور مطرح کرد و اذعان داشت: ارائه آموزش های فنی و حرفه ای یک بسترسازی برای رسیدن به انواع دیپلماسی عمومی، اجتماعی، فرهنگی و انرژی است.

پرند یکی از روش های موثر در امر اشتغال را اعزام نیروی کار به خارج از کشور دانست و افزود: متاسفانه طی سال های گذشته اعزام نیروی کار به خارج از کشور مورد غفلت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مهارت های کار با کامپیوتر نیاز هر فرد است، اضافه کرد: صنایع کشور در تعامل با سازمان فنی و حرفه ای، دوره های تخصصی پیشنهاد دهند تا پس از آن کارجویان با مشاوره و هدایت شغلی مشغول به کار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 درصد از آموزش های فنی وحرفه ای منتج به اشتغال کارجویان می شود

65 درصد از آموزش های فنی وحرفه ای منتج به اشتغال کارجویان می شود