مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 15:502015-03-06سياسي

امام جمعه خاکعلی: مناطق عملیاتی سرشار از معنویت و یاد خدا است


امام جمعه شهر خاکعلی مناطق عملیاتی را سرشار از معنویت و خدا ذکر کرد و گفت: حضور جوانان در این مناطق روحیه ایثار را در آنان زنده می کند.

- " از آبیک، حجت الاسلام علی اکبری ظهر امروز در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهر خاکعلی در مسجد 14 معصوم (ع) این شهر با اشاره به 15 اسفند روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی اظهار کرد: منابع طبیعی مانند جنگل ها، باغ ها و مزارع جزء بیت المال محسوب می شود که اتلاف این منابع اجحاف در حقوق مردم محسوب می شود.

خطیب جمعه شهر خاکعلی ادامه داد: به گفته سعدی شعر گرانقدر هر ورق برگ درخت سبز دفتری از معرفت خداوند متعال به شمار می رود که می توان گفت درخت منبع سرشار از لطافت برای سلامت انسان ها است.

وی به 20 اسفند روز ملی راهیان نور اشاره و اضافه کرد: راهیان نور از برکات بزرگ دفاع مقدس محسوب می شود چراکه حضور جوانان در یادمان شهدای گرانقدر روحیه ایثار و شهادت را در آنان زنده نگه می دارد؛ البته سراسر مناطق عملیاتی لبریز از معنویت و یاد خدا است.

امام جمعه شهر خاکعلی با اشاره به آغاز ثبت نام حوزه های علمیه سراسر کشور خاطرنشان کرد: طلاب علوم دینی مرزبانان حقیقی و مدافع مرزهای عقیدتی و دینی مردم هستند که آینده جهان اسلام با مجاهدت های عالمان دین درخشان و سراسر پیروز خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه خاکعلی: مناطق عملیاتی سرشار از معنویت و یاد خدا است

امام جمعه خاکعلی: مناطق عملیاتی سرشار از معنویت و یاد خدا است