مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 15:502015-03-06سياسي

ایران هرنوع تهدیدی راباقدرت پاسخ می دهد/از قطع درختان جلوگیری شود


نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه امروز همه دشمنان به خوبی به ظرفیتهای دفاعی ایران اسلامی واقف هستند، - گفت: ایران قادر است هر نوع تهدیدی را با قدرت پاسخ دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با سفارش مردم به تقوای الهی اظهار داشت: از خدا بترسید و خدا را حاضر و ناظر بر کارهای خود بدانید.

وی با بیان اینکه تقوا سرآغاز هر عمل صالح است، تصریح کرد: امام علی(ع) در رابطه با تقوا سه جمله گفتند که همه ما باید آنها را سرلوحه زندگی قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: سه جمله امام علی(ع) این است که تقوا درِ هر توبه است، تقوا ریشه حکمت و علم و تقوا موجب شرافت هر عمل انسان است.

حفظ محیط زیست و گسترش فضای سبز یک ضرورت استحجت الاسلام میرعمادی با اشاره به جمعه 15 ام اسفند ماه روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی گفت: حفظ محیط زیست و گسترش فضای سبز در زندگی امروزی یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه با گسترش شهر نشینی و ساخت و سازهای آپارتمانی نفس کشیدن در هوای سالم کار سخت و دشواری شده است، تصریح کرد: زندگی صنعتی باعث به خطر افتادن محیط زیست شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران هرنوع تهدیدی راباقدرت پاسخ می دهد/از قطع درختان جلوگیری شود

ایران هرنوع تهدیدی راباقدرت پاسخ می دهد/از قطع درختان جلوگیری شود