مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 15:452015-03-06سياسي

امام جمعه قم : انزوای اسراییل در جهان ، حاصل اقتدار ایران


لغو همه تحریم ها باید در دستور کار دو طرف مذاکره درباره برنامه هسته ای ایران باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ( واحد مرکزی خبر) امام جمعه قم در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به دور جدید مذاکرات هسته ای ، برداشتن همه تحریم ها را خواست مردم عنوان کرد و گفت : تیم مذاکره کننده کشورمان به صراحت اعلام کنند همه تحریم ها باید لغو شود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی افزود : استفاده از ابزار کهنه تحریم نه تنها برای مردم ما بازدارنده نبوده ، بلکه ایجاد این تنگناها کشور ما را به سمت پیشرفت سوق داده است و تیم مذاکره کننده کشورمان با اعتماد به نیروی مردمی و با عزت و اقتدار در برابر زیاده روی خواهی دشمنان بایستند.

وی انزوای رژیم صهیونیستی در منطقه و جهان را حاصل اقتدار ایران دانست و با اشاره به سفر بدون برنامه نتانیاهو به امریکا و بی اعتنایی وی به مقررات دیپلماسی در این سفر گفت : نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره امریکا با ابراز هراس از نفوذ ایران در کشورهای منطقه ، ناتوانی مقابله با آن و ذلت خود در عرصه های بین المللی را نمایش داد.

امام جمعه قم با اشاره به کلام امام راحل و رهبر معظم انقلاب افزود : رژیمی که بر پایه خون ریزی و غصب برقرار شده باشد ، باید از بین برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قم : انزوای اسراییل در جهان ، حاصل اقتدار ایران

امام جمعه قم : انزوای اسراییل در جهان ، حاصل اقتدار ایران