مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 15:452015-03-06سياسي

امام جمعه خرم آباد : رزمایش پیامبراعظم (ص)قدرت نظامی ایران رابه دنیا نشان داد


رزمایش پیامبراعظم (ص)درخلیج فارس قدرت نظامی وظرفیت دفاعی ایران رابه دنیا نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ( واحد مرکزی خبر) حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی درجمع نمازگزاران درمصلی الغدیربرگزاری این رزمایش رافقط گوشه ای از قدرت دفاعی و توان موشکی ایران ، درپاسخ به یاوه گویی های غرب، آمریکا ورژیم صهیونیستی دانست وافزود: پیام این رزمایش به کشورهای همسایه این است که امنیت خلیج فارس را باکمک هم وبدون نیازبه بیگانگان می توانیم تامین کنیم.

نماینده ولی فقیه درلرستان به 15اسفندآغازهفته منابع طبیعی وروزدرختکاری اشاره کرد وگفت:حفاظت ازمنابع طبیعی به خصوص جنگلهاومراتع یک وظیفه شرعی وهمگانی وضامن حیات جامعه بوده ولازم است درهرنقطه ای که امکان درختکاری وجود دارد مردم درخت بکارند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی همچنین نامگذاری20 اسفندبه عنوان روزملی راهیان نور را کاری ارزشمند دانست وگفت:سفرراهیان نور فرصتی برای کسب معنویت و بصیرت است تاما با فداکاری و ایثارجوانانی که جانشان را در راه وطن فدا کردند بیشترآشنا شویم.

امام جمعه خرم آبادبا بیان اینکه سال اقتصاد و فرهنگ و مدیریت جهادی مختص به یک سال نیست ،افزود: مدیران بایداین شعار را همچنان سرلوحه کارخود قراردهند و با بررسی نقاط ضعف برنامه های خود درسال آینده موفق ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه خرم آباد : رزمایش پیامبراعظم (ص)قدرت نظامی ایران رابه دنیا نشان داد

امام جمعه خرم آباد : رزمایش پیامبراعظم (ص)قدرت نظامی ایران رابه دنیا نشان داد