مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 15:352015-03-06سياسي

توسعه فضای سبز و درخت کاری در عسلویه ضروری است


توسعه فضای سبز و درخت کاری در عسلویه ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه های امروز نماز جمعه عسلویه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: به گفته مقام معظم رهبری، ایستادگی نظام اسلامی ما یک واقعیت است و دشمنان از این موضوع خشمگین هستند.

وی با بیان اینکه دشمنی دشمنان تمامی ندارد و نباید از این دشمنی ها ترسید، افزود: این راه را امام و شهدا برای ما ترسیم کرده اند و باید ایستادگی کرد و الان می بینیم دشمن خسته شده است و راهی برای مقابله ندارد و رو به تحریم آورد و در تحریم هم شکست خورد و گول لبخند دشمن نباید خورد.

امام جمعه عسلویه در ادامه با اشاره به روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، خاطرنشان ساخت: ما باید توجه داشته باشیم که با توجه به شرایط زیست محیطی آلودگی هوا در شهرستان ما اهمیت درخت و درختکاری بیشتر است.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر در این منطقه روزانه هزاران درخت هم بکاریم باز کم است، تاکید کرد: دولت مردان باید به فکر جان مردم باشند و توجه به محیط زیست را در اولویت قرار دهند.

حجت الاسلام هاشمی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: فداییان اسلام دو ترور انقلابی مهم انجام دادند که یکی ترور احمد کسروی نویسنده هتاک و مرتد و دیگر ترور رزم آرا بود که اقدام مهم و تاثیرگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فضای سبز و درخت کاری در عسلویه ضروری است

توسعه فضای سبز و درخت کاری در عسلویه ضروری است