مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 15:302015-03-06سياسي

امام جمعه عسلویه: تلاش مضاعفی برای توسعه درخت کاری در عسلویه صورت گیرد


تلاش مضاعفی برای توسعه درخت کاری در عسلویه صورت گیرد.

- " از عسلویه، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه های امروز نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س)، اظهار داشت: امام عصر (عج) فرمودند که از شخصیت حضرت زهرا سرمشق و الگوی نیکویی دارم و بهترین الگوی من رفتار و اخلاق حسنه حضرت زهرا است.

وی با اشاره به فرمایش امام عصر (عج) که تاکید دارند در دوران غیبت در پیشامدها و رویداها باید به روایت حدیث و فقیه و عالمان دینی مراجعه کنید، اضافه کرد: آنان حجت من بر شما هستند و من حجت خدا هستم باید به ولی فقیه زمان مراجعه کنیم.

امام جمعه عسلویه در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان در سال گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: معظم له فرمودند ایستادگی نظام اسلامی ما یک واقعیت است.

وی ادامه داد: دیدگاه ولی فقیه ما دیدگاه اسلام است؛ توقع دشمنان این بود که مردم ما بعد از یکی دو سه سال از انقلاب خسته شوند اما بعد از 35 سال مردم ایستادگی کردند و یک قدم عقب نشینی نکردند.

حجت الاسلام هاشمی نژاد با بیان اینکه واقعیت دیگر دشمنی دشمنان هست که تمامی ندارد، تصریح کرد: ذات اینها دشمنی با نظام و انقلاب است که نباید از این دشمنی ها ترسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه عسلویه: تلاش مضاعفی برای توسعه درخت کاری در عسلویه صورت گیرد

امام جمعه عسلویه: تلاش مضاعفی برای توسعه درخت کاری در عسلویه صورت گیرد