مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 14:202015-03-06اجتماعي

به دلیل بارش برف راههای مواصلاتی هزارجریب نکا مسدود شد


به دلیل بارش برف در محور هزارجریب نکا، راههای مواصلاتی این بخش مسدود شد.

- محمد محمدیان آکردی امروز در گفت وگو با خبرنگار "در نکا اظهار کرد: به دلیل بارش برف در شامگاه روز گذشته و افت دمای هوا محورهای مختلف هزارجریب نکا با برف گرفتگی مواجه شده و تمام راه های مواصلاتی به این محور مسدود است.

وی با اعلام اینکه ارتفاع برف در نقاط مختلف این بخش تا 40 سانتی متر است، اظهار کرد: با توجه به اینکه از تردد غیر ضروری در این بخش جلوگیری می شود به دلیل لغزنده بودن سطح جاده های این بخش، همراه داشتن زنجیرچرخ برای رانندگان ضروری است.

بخشدار هزارجریب نکا با اعلام اینکه نیروهای راهداری با آمادگی کامل برای بازگشایی راه های ارتباطی منطقه در آماده باش کامل هستند، یادآور شد: ماشین آلات نکا چوب در منطقه استخر پشت و اداره راه و شهرسازی شهرستان در منطقه لایی به صورت آماده باش مستقر شدند و در حال بازگشایی این محورها هستند.

محمدیان گفت: با بارش برف شامگاه روز گذشته، سه محور اصلی لایی به بندبن، محور استخر پشت و محور سه راهی بندبن به محورهای بالا دست، مسدود و تردد وسایل نقلیه به کندی و با زنجیر چرخ امکان ‎پذیر است.

محمدیان گفت: با توجه به بارش های پراکنده برف در نقاط مختلف، رانندگان در رانندگی مسائل راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و با توجه به اینک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دلیل بارش برف راههای مواصلاتی هزارجریب نکا مسدود شد

به دلیل بارش برف راههای مواصلاتی هزارجریب نکا مسدود شد