مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 14:102015-03-06سياسي

لازمه نظریه پردازی تبحر در چندین رشته است


رحیم پور ازغدی در نشست «گفت وگو با اصحاب علوم اجتماعی» گفت: اگر کسی حرف مهمی را در علوم انسانی می خواهد بزند باید در چندین رشته، تبحر داشته باشد.

- رحیم پور ازغدی در نشست گفت وگو با اصحاب علوم اجتماعی گفت: اگر کسی حرف مهمی را در علوم انسانی می خواهد بزند باید در چندین رشته، تبحر داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، اولین نشست از سلسله نشست های تخصصی گفت وگو با اصحاب علوم اجتماعی با حضور استاد حسن رحیم پور ازغدی و دانشجویان و نخبگان علوم اجتماعی در سالن جلسات موسسه اشراق برگزار شد.

گفت و گو با اصحاب علوم اجتماعی عنوان سلسله نشست های تخصصی است که کارگروه علوم اجتماعی موسسه اشراق در آن به بررسی پروژه فکری و پژوهشی نخبگان علوم اجتماعی در ایران می پردازد.

در این نشست، سه کتاب عقلانیت؛ بحثی در مبانی جامعه شناسی توسعه ، گفت و گوی انتقادی در علوم اجتماعی و علوم اجتماعی و رودربایستی عقلانیت که توسط استاد ازغدی به رشته تحریر درآمده بود، مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

گزارش دوم این نشست از نظرتان می گذرد:در ادامه این نشست، حسن رحیم پور ازغدی ضمن تأکید بر لزوم چندوجهی بودن و گستره دانش اندیشمندان علوم اجتماعی افزود: اصلاً محال است که شما معرفت شناسی کار نکنید و بخواهید نظریات مارکس در فلسفه تاریخ را متوجه شوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه نظریه پردازی تبحر در چندین رشته است

لازمه نظریه پردازی تبحر در چندین رشته است