مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 13:552015-03-06سياسي

امام جمعه کاشمر: استیصال در رژیم صهیونیستی کاملا مشهود است


امام جمعه کاشمر با اشاره به سخنان رییس دولت جعلی رژیم صهیونیستی در مجلس و کنگره آمریکا گفت: استیصال و احساس خفقان در اظهارات نتانیاهو کاملا مشهود بود.

- " از کاشمر، حجت الاسلام سیدقاسم یعقوبی ظهر امروز در اجتماع نمازگزاران کاشمری در مصلی این شهر اظهار داشت: صحبت هایی که نتانیاهو در مجلس و کنگره آمریکا انجام داد همگی نشان دهنده این بود که پنجه انقلاب گلوی این گرگ صفت را کاملا می فشارد و از این بابت بود که با عجز و ناراحتی صحبت می کرد.

وی با اشاره به اینکه ملت انقلابی ایران اسلامی با انقلاب و افکار امام راحل به خوبی آشنا هستند و بیش از سه دهه است که این فضاها را درک کردند، گفت: سخنرانی رییس دولت جعلی اسراییل در آمریکا نشان دهنده این است که سیاست ابرقدرت دنیا در دست صهیونیست هاست.

خطیب جمعه کاشمر با اشاره به پاسخ رییس جمهور آمریکا به نتانیاهو در ساقط کردن هواپیمایی که به سمت ایران حرکت کند جالب و نقطه امیدی برای ایران اسلامی بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز شاهد اقتدار ملت ایران اسلامی در دنیا هستیم که به برکت حضور ارتش، سپاه و بسیجیان به وجود آمده است.

یعقوبی به بارش نعمات الهی در چند روز اخیر تصریح کرد: باید همواره شکرگذار نزول رحمت الهی باشیم تا بارش ها استمرار داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کاشمر: استیصال در رژیم صهیونیستی کاملا مشهود است

امام جمعه کاشمر: استیصال در رژیم صهیونیستی کاملا مشهود است