مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 13:102015-03-06اقتصادي

قفل تعیین حداقل مزد سال 94 کارگران با کلید سه وزیر اقتصادی هم باز نشد


تعیین حداقل مزد سال 94 کارگران در نشست های شورای عالی کار به نتیجه نرسیده بود که با وجود حضور سه وزیر اقتصادی دولت روحانی باز هم قفل مزدی باز نشد.

- "، چهارشنبه هفته گذشته شرکای اجتماعی (نمایندگان کارگری و کارفرمایی) با حضور سه وزیر صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشست شورای عالی کار را برگزار کردند، تا ماجرای هر ساله حداقل تعیین مزد پایان یابد.

براساس این گزارش، نمایندگان کارفرمایی که مذاکرات مطرح شده در نشست های شورای عالی کار را با شرکای اجتماعی خود بی نتیجه می خواندند، خواستار حضور وزرای اقتصادی در نشست شدند.

برهمین اساس محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، علی طیب نیا وزیر اقتصاد و علی ربیعی وزیر کار راهی آزادی شدند تا پای صحبت ها، مشکلات و دغدغه های کارفرمایان بنشینند و روند تعیین حداقل مزد سال 94 از پیچ و خم به وجود آمده رهایی یابد.

اما کلید سه وزیر اقتصادی دولت هم قفل مزدی سال 94 را باز نکرد و عدد مطرح شده به دلیل اختلاف بسیار زیاد به هم نزدیک نشدند.

نمایندگان مجامع کارفرمایی در تعیین حداقل مزد سال 94 براساس نرخ تورم تأکید داشتند و نمایندگان کارفرمایی هم خواستار جبران عقب ماندگی 366 هزار و 900 تومانی سال 93 بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قفل تعیین حداقل مزد سال 94 کارگران با کلید سه وزیر اقتصادی هم باز نشد

قفل تعیین حداقل مزد سال 94 کارگران با کلید سه وزیر اقتصادی هم باز نشد