مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 11:452015-03-06دانش

امضای تفاهم‎نامه مقابله با ریزگردها بین دانشگاه آزاد و استانداری خوزستان


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری مقابله با ریزگردها میان این دانشگاه و استانداری خوزستان، گفت: دانشگاه آزاد تحقیقات بسیاری در این زمینه انجام داده است و می توانیم نتایج این تحقیقات را در تثبیت شن های روان به کار گیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پژوهشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، دکتر حمید میرزاده در نشست خبری روز پنجشنبه در اهواز، اظهار کرد: خوزستان دین خود را به اسلام و کشور ادا کرده است و در راستای اهمیت این استان، یک روز کاری تمام همراه با اعضای هیات رییسه دانشگاه آزاد در اهواز حاضر شدیم.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه مقابله با ریزگردها میان دانشگاه آزاد و استانداری خوزستان، افزود: تفاهم نامه همکاری با استاندار خوزستان در زمینه مسائل زیست محیطی امضا کرده ایم که شامل مقابله با ریزگردها است.

دانشگاه آزاد اسلامی تحقیقات بسیاری در این زمینه انجام داده است و می توانیم این تحقیقات را در عرصه کاربردی به خوزستان بیاوریم و در تثبیت شن های روان به کار گیریم.

میرزاده تصریح کرد: این تفاهم نامه محصور به ریزگردها نیست و همکاری در زمینه های حفاظت از محیط زیست، آب، آلودگی هوا و کشاورزی نیز در این تفاهم نامه مورد تاکید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم‎نامه مقابله با ریزگردها بین دانشگاه آزاد و استانداری خوزستان

امضای تفاهم‎نامه مقابله با ریزگردها بین دانشگاه آزاد و استانداری خوزستان