مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 10:352015-03-06سياسي

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: اسلام مرد سالاری و زن سالاری را قبول ندارد


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: امروز در جامعه شاهد مطرح شدن برخی مسائل مانند مرد سالاری و زن سالاری هستیم که این گونه سخنان هیچ سند و ریشه قرآنی ندارد و اسلام این گونه دیدگاه ها را قبول ندارد.

- " از قم،حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر پنجشنبه شب در جمع عزاداران فاطمی در حرم حضرت معصومه (س) اظهار کرد: اسلام برای زنان ارزش و جایگاه ویژه ای قائل است که این ارج نهادن به مقام زن حتی در دوران جاهلیت نیز وجود نداشت.

وی با بیان اینکه برخی از کشورهای دنیا مدعی دفاع از حقوق زنان هستند تصریح کرد: هیچ یک از این کشورها که چنین ادعایی دارند جایگاهی که اسلام برای زنان قائل است را قائل نیستند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تاکید بر اینکه خداوند بین زن و مرد تفکیک قائل نشده است بیان کرد: خداوند در قرآن کریم انسان ها را به صورت عام خطاب می کند و تفاوتی بین زن و مرد قائل نشده است.

وی با اشاره به برخی آیات قرآن که جنبه عام دارد گفت: خداوند در قرآن بندگان را به صورت عمومی یا ایها الذین امنوا خطاب می کند که هم زنان و هم مردان را خطاب قرار می دهد و مسئله جنسیتی مطرح نیست.

قاضی عسکر ادامه داد: خداوند در مسائل ایمانی و ارزش های اخلاقی بین زنان و مردان تفاوتی را قائل نیست و هر زن و مردی که عمل صالح انجام دهند را پذیرفته و آنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: اسلام مرد سالاری و زن سالاری را قبول ندارد

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: اسلام مرد سالاری و زن سالاری را قبول ندارد