مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 10:102015-03-06اقتصادي

رشد 70 درصدی صنعت کشور/زمان اجرای پروژه های صنعتی باید مدیریت شود


وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه در سال های اخیر رشد صنعت از سه درصد به حدود 70 درصد رسیده است، گفت: متاسفانه کاهش درآمدهای دولت بخش عمده ای از تصمیمات بخش صنعت را متوقف کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمدرضا نعمت زاده شامگاه پنج شنبه طی بازدید از شهرک صنعتی علی آباد و در جلسه ای که به منظور رفع مشکلات صنایع منطقه گرمسار و ایوانکی در همان مکان برگزار شد با تاکید بر رشد 70 درصدی صنعت در کشور افزود: متاسفانه کاهش درآمدهای دولت باعث شد بخش های عمده ای از تصمیمات ما در بخش صنعت متوقف شود.

وی با تاکید بر این که زمان اجرای پروژه ها باید مدیریت شود خاطرنشان کرد: نباید با این اوضاع اقتصادی خواب سرمایه داشته باشیم و پروژه ها را در زمان های طولانی به ثمر برسانیم.

شهرک های علی آباد و جنت آباد در هم ادغام شوندوزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر این که از ابتدا به واگذاری شهرک های صنعتی به سازمان همیاری ها معترض بودم، تصریح کرد: واگذار شدن امور شهرک های صنعتی به سازمان همیاری ها و شهرداری ها قابل قبول نیست این دو نهاد باید به کارهای خدماتی خود بپردازند چرا که توان شکل دهی به صنایع را ندارند.

نعمت زاده با اعلام دستوراتی در خصوص حل مشکلات مطرح شده در جلسه توسط نمایندگان شرکت ها عنوان کرد: متاسفانه اشتغال صنعت در سال 91 میزان 36 درصد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 70 درصدی صنعت کشور/زمان اجرای پروژه های صنعتی باید مدیریت شود

رشد 70 درصدی صنعت کشور/زمان اجرای پروژه های صنعتی باید مدیریت شود