مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 08:002015-03-06سياسي

نمایندگان مجلس به فکر معیشت کارگران باشند


دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران کشور گفت: در شرایط کنونی مباحث مهمتر از استیضاح وجود دارد و معیشت کارگران مساله ای است که نمایندگان مجلس باید به آن توجه نشان بدهند.

- هادی ابوی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ما معتقدیم که معیشت کارگر از جمله اولویتهایی است که نمایندگان مجلس باید به آن بپردازند و افرادی که خواستار استیضاح وزیر کار هستند بیش از هر چیز باید به فکر معیشت کارگران باشند.

وی افزود: کارگران با وجود آنکه هیچگاه نگرش جناحی نداشته اند ولی از مباحث سیاسی به خوبی آگاهند لذا در این برهه که مملکت بیش از هر چیز به نظم و آرامش احتیاج دارد باید از مسایل تنش زا فاصله بگیریم.

دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران کشور با طرح این پرسش که چرا استیضاح کنندگان وزیر کار برای بهبود معیشت کارگران طرح و مصوبه ای نمی گذرانند؟ ادامه داد: مجلس در بحث کارگران ساختمانی می تواند به وزارت کار کمک کند و مصوبه ای بگذراند که فرضا کارگران ساختمانی که بیکار می شوند تا یافتن شغل جدید، پرداخت بیمه تامین اجتماعی آنها رایگان شود یا اینکه به دولت اجازه دهد که در کنار اقشار آسیب پذیر، به کارگران ضعیف هم سبد کالا اختصاص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس به فکر معیشت کارگران باشند

نمایندگان مجلس به فکر معیشت کارگران باشند