مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 08:002015-03-06ورزشي

سرمربی تیم ملی اسکی: در رقابت های قهرمانی آسیا موفق بودیم


سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین ایران گفت: در پایان دو روز رقابت پرفشار در رقابت های اسکی قهرمانی آسیا، توانستیم به نتیجه ای مطلوب و موفقیت آمیز دست پیدا کنیم که نشان از پیشرفت این رشته ورزشی در ایران دارد.

- علی داد ساوه شمشکی در گفت گو با خبرنگار اعزامی ایسنا به کره جنوبی از کسب دومین مدال حسین ساوه شمشکی و طلایی شدن ایران در آسیا ابراز خرسندی کرد و گفت: با توجه به شناختی که از حسین داشتم، می دانستم که او می تواند در مارپیچ کوچک نیز به مدال دست پیدا کند و خوشحالم که این اتفاق رخ داد.

او ادامه داد: با توجه به حضور اسکی بازانی از کشورهای کره جنوبی، ژاپن و قزاقستان کار بسیار دشواری را برای کسب مدال داشتیم اما حسین ساوه شمشکی توانست با کسب یک زمان مناسب به مدال با ارزش طلا در آسیا دست پیدا کند.

سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین ایران با بیان اینکه سطج رقابت های این دوره بسیار بالا بود و همین امر کار را برای اسکی بازان ایران دشوار کرده بود، اظهار کرد: در مارپیچ بزرگ می دانستم که حسین ساوه شمشکی می تواند به مدال دست پیدا کند ولی در رشته مارپیچ کوچک نیز او توانست توانایی خود را نشان دهد و خوشرنگ ترین مدال را کسب کند.

بعد از پایان رقابت های مارپیچ کوچک امروز بعد از روزها بی خوابی، توانستم چند ساعتی بخوابم! ساوه شمشکی در ادامه به نتایج دیگر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم ملی اسکی: در رقابت های قهرمانی آسیا موفق بودیم

سرمربی تیم ملی اسکی: در رقابت های قهرمانی آسیا موفق بودیم