مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 07:102015-03-06سياسي

باید متناسب تحریم ها و تهدیدها ظرفیت افزایی کرد


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: از آنجا که نیروهای مسلح در خط مقدم تحریم ها و تهدیدها قرار دارند باید متناسب با این تهدیدها به ایجاد ظرفیت های لازم بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان پنجشنبه شب در یادواره 200 شهید ارتش شهرستان فسا، اظهار کرد: اگر ما منطبق با تهدیدهای پیش رو ، ظرفیت ها را در خود ایجاد نکنیم در آینده دچار مشکل شده و آسیب جدی خواهیم دید .

وی همچنین از برگزاری یادواره شهدا به عنوان یک حرکت مقدس فرهنگی فاخر نام برد و اظهار داشت: در قالب این یادواره ها باید ارزشهای برامده از نظام جمهوری اسلامی سینه به سینه و نسل به نسل انتقال یابد.

امیر سرتیپ پوردستان با بیان اینکه شهدا درس گرفته از مکتب امام حسین (ع) هستند، تصریح کرد: اگر ما امروز قدرتمند و عزتمند هستیم و تمامی دنیا نمی تواند حرکت عملی بر علیه نظام ما انجام دهند همه این افتخارات به برکت مکتب و شهدای عزیز است .

مدیر پایگاه اطلاع رسانی شهدای ارتش جمهوری اسلامی نیز در این مراسم گفت: در این یادواره از کتاب 560صفحه ای با عنوان عند ربهم یرزقون و نرم افزار چند رسانه ای با همین نام رونمایی شد.

سرهنگ مجید شیخیان افزود: این کتاب و نرم افزار به همت پایگاه اطلاع رسانی شهدای ارتش تهیه و چاپ گردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید متناسب تحریم ها و تهدیدها ظرفیت افزایی کرد

باید متناسب تحریم ها و تهدیدها ظرفیت افزایی کرد