مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 21:252015-03-05سياسي

مدیر باشگاه وبلاگ نویسان خراسان رضوی خبر داد 3 میلیون وبلاگ فعال در کشور


مدیر باشگاه وبلاگ نویسان خراسان رضوی از وجود 3 میلیون وبلاگ فعال در کشور خبر داد و گفت: ایران نهمین کشور در دنیا و نخستین کشور در منطقه است که بیشترین آمار وبلاگ را دارد.

- " از مشهد، علی رازقی امشب در مراسم اختتامیه مسابقه بزرگ وبلاگ نویسی انقلاب آسمانی در فرهنگسرای فناوری و رسانه شهر مشهد، در ارتباط با این مسابقه اظهار کرد: مسابقه انقلاب آسمانی از 25 دی تا 22 بهمن ماه امسال آغاز شد که به علت استقبال بیش از حد وبلاگ نویسان این مسابقه تا 30 بهمن ماه تمدید شد.

وی به هدف برگزاری این مسابقه اشاره کرد و بیان داشت: این جشنواره با هدف انعکاس فرهنگ انقلاب اسلامی در فضای مجازی و تشویق وبلاگ نویسان ارزشی به مشارکت در فعالیت های انقلابی برگزار شده است.

مدیر باشگاه وبلاگ نویسان خراسان رضوی در ارتباط با محورهای مسابقه، عنوان کرد: این مسابقه در پنج محور با موضوعات چرا انقلاب؟ ، پیشرفت های علمی انقلاب ، پیشرفت های هسته ای ، انقلاب و جنگ رسانه ای و جوان انقلابی برگزار شد.

رازقی ادامه داد: باوجود استانی بودن این مسابقه باز هم شرکت کنندگانی از خارج استان و شهرستان های دیگر در این مسابقه شرکت کردند که این آمار 30 تا 40 درصدی شرکت کنندگان از خارج استان نشان دهنده اهمیت فضای مجازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر باشگاه وبلاگ نویسان خراسان رضوی خبر داد 3 میلیون وبلاگ فعال در کشور

مدیر باشگاه وبلاگ نویسان خراسان رضوی خبر داد 3 میلیون وبلاگ فعال در کشور