مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 21:152015-03-05ورزشي

هفته ششم لیگ حرفه‎ای بسکتبال شهرداری گرگان مقتدرانه باخت


تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته ششم رقابت‎های لیگ حرفه‎ای بسکتبال در برابر میهمان خود، تیم بسکتبال مهرام تهران باختی آبرومندانه و همراه رضایت هوادارانش را به ثبت رساند.

- " از گرگان، از هفته ششم رقابت‎های لیگ حرفه‎ای بسکتبال، امشب در گرگان، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در سالن ورزشی امام خمینی مجموعه ورزشی آزادی این شهرستان به مصاف تیم مهرام تهران رفت.

این رقابت در شرایطی برگزار شد که مصطفی هاشمی سرمربی تیم بکستبال مهرام تهران به همراه شاگردانش برای جبران شکست خود در لیگ ملی در برابر گرگان، وارد زمین شدند و تیم شهرداری گرگان هم برای اثبات شایستگی‎هایش در برابر تیم مهرام تهران صف‎آرایی کرد.

شاگردان اسدالله کبیر سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در برابر دیدگان غریب به چهار هزار هوادار خود که در سالن حاضر شده بودند، با انگیزه‎ای مضاعف وارد میدان شد.

تیم بسکتبال مهرام تهران در حالی با نتیجه 84 بر 77 پیروز میدان شد که اعتراض‎های پی‎درپی مصطفی هاشمی سرمربی این تیم و درگیری های کلامی و فیزیکی بازیکنان در این بازی به حاشیه‎ای پررنگ‎تر از متن تبدیل شده بود.

اعتراض‎های سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران از ثانیه‎های ابتدایی بازی شروع شد و تا پایان بازی نیز پس از هر صوت داوران، بر روی میز داوری تشدید می‎ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته ششم لیگ حرفه‎ای بسکتبال شهرداری گرگان مقتدرانه باخت

هفته ششم لیگ حرفه‎ای بسکتبال شهرداری گرگان مقتدرانه باخت