مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 21:102015-03-05ورزشي

صبا برای تغییر تاکتیک نیاز به زمان دارد


سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه صبا برای تغییر تاکتیک نیاز به زمان دارد گفت: مربیان تیم فوتبال صبا راه آهن را آنالیز کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مهدی تارتار پنج شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیم های صبای قم و راه آهن اظهار داشت: تیم فوتبال راه آهن در شرایط ویژه ای در جدول قرار دارد و بازیکنان این تیم انگیزه زیادی دارند اما تیم ما نیز به دنبال شرایط بهتری در جدول است و امیدواریم برنده بازی باشیم.

وی افزود: بازیکنان صبا برای شکست راه آهن انگیزه زیادی دارند و اهمیت این بازی برای ما به قدری است که حاضر شدیم برای یک بازی دوستانه به اصفهان برویم، بازیکنان ما در این هفته تمرینات پرفشار و با نشاطی را پشت سر گذاشته اند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم راه آهن با کادر فنی جدید در این بازی حاضر شده و به دنبال 3 امتیاز است اما این تیم را آنالیز کرده ایم و شناخت خوبی از حریف داریم و برای این بازی طرح و برنامه خاصی داریم.

تارتار بیان داشت: تغییر تاکتیک نیاز به زمان دارد و صبا در ادامه فصل به شرایط مناسب و ایده آل خود برمی گردد البته یکی از مشکلات ما این است که با هر تیمی بازی می کنیم به آن تیم شوک وارد شده و این هم از شانس بد ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبا برای تغییر تاکتیک نیاز به زمان دارد

صبا برای تغییر تاکتیک نیاز به زمان دارد