مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 19:102015-03-05سياسي

22 اسفند ماه صورت می گیرد اجرای طرح گذر نوروز در زنجان


معاون معماری و شهرسازی شهردار زنجان از اجرای طرح گذر نوروز در روز 22 اسفند ماه جاری در زنجان خبر داد.

- " از زنجان، مهرداد سلطانی بعدازظهر امروز در کار گروه میراث فرهنگی و صنایع دستی استان زنجان اظهار داشت: شهرداری زنجان برای احیای هویت مرکز تاریخی شهر و تعامل شهروندان نمی تواند متکی به اقدامات کالبدی باشد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد بستر لازم برای تعاملات اجتماعی بر پایه هویت اصیل است، گفت: شهرداری زنجان برنامه ریزی برای برگزاری طرح گذر نوروز را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون معماری و شهرسازی شهردار زنجان زمان برگزاری این طرح را 22 اسفند ماه جاری اعلام کرد و ابراز داشت: در صورت استقبال مردم این طرح برای دومین بار در هفته دوم عید نوروز برگزار می شود.

وی محل اجرای طرح گذر نوروز را خیابان امام حد فاصل خیابان فردوسی تا میدان انقلاب زنجان اعلام کرد و ادامه داد: این طرح با هدف تشویق مردم برای حضور پیاده در شهر اجرا می شود چرا که حضور پیاده مردم باعث ایجاد تعامل بیشتر در بین عموم شهروندان می شود.

سلطانی با اشاره به اینکه در آستانه نوروز یک روز به عنوان گذر نوروز انتخاب شده و مردم برای حضور در مرکز تاریخی شهر تشویق می شوند، تصریح کرد: باید تبلیغات لازم برای حضور گسترده مردم در این طرح صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 اسفند ماه صورت می گیرد اجرای طرح گذر نوروز در زنجان

22 اسفند ماه صورت می گیرد اجرای طرح گذر نوروز در زنجان