مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 18:502015-03-05سياسي

زیارت آیت الله العظمی نوری همدانی از امامزاده شاخص استان تهران


حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی در حاشیه سفر به شهرستان پیشوا با حضور در آستان مقدس امامزاده جعفر بن موسی الکاظم(ع)، امامزاده شاخص استان تهران در سال 93 را زیارت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عصر امروز آیت الله العظمی حسین نوری همدانی در سومین روز از سفر خود به جنوبشرق استان تهران با حضور در آستان مقدس امامزاده جعفر بن موسی الکاظم(ع) پیشوا، این امامزاده واجب التعظیم را زیارت کرد.

امامزاده جعفر بن موسی الکاظم(ع) به عنوان امام زاده شاخص استان تهران در سال 93 انتخاب شد و کنگره بزرگداشت این امامزاده واجب التعظیم نیز در زمستان امسال با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.

تجلیل آیت الله العظمی نوری همدانی از امامزاده جعفر(ع)آیت الله العظمی نوری همدانی پیش از این با تجلیل از جایگاه امامزاده جعفربن موسی الکاظم(ع) اظهار داشتند که شکوه صحن و سرای امامزاده جعفر (ع) نمایان گر علاقه و محبت شدید اهالی آن شهر به خاندان عصمت و طهارت است و با برگزاری مراسم ویژه تعظیم شعائر، از مقام شامخ آن بزرگوار تجلیل نمایید و نفس برگزاری کنگره گرامیداشت این امامزاده واجب التعظیم، کار واجب و مهمی است و باید به بهترین نحو انجام پذیرددر مراسم زیارت آیت الله العظمی نوری همدانی علاوه بر جمعی از اعضای دفتر این مرجع تقلید، جمعی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیارت آیت الله العظمی نوری همدانی از امامزاده شاخص استان تهران

زیارت آیت الله العظمی نوری همدانی از امامزاده شاخص استان تهران