مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 17:202015-03-05سياسي

مصلحی: تشویق طلاب به صدور ارزش های نقش روحانیت در دفاع مقدس ضروری است


رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: ترویج مفاهیم و فرهنگ ایثار و شهادت در محیط های آموزشی حوزوی و خودباوری در بین طلاب جوان و تشویق آنان برای صدور ارزش های نقش روحانیت در دفاع مقدس بسیار ضروری است.

- " از قزوین، حجت الاسلام حیدر مصلحی در نخستین کنگره ملی داستان نویسی روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس که ظهر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) در جریان انقلاب اسلامی سه هدف مهم را پیگیری می کردند که این سه هدف شامل ایجاد حکومت اسلامی، بیداری اسلامی و زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) می شد.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تمام اهداف امام راحل محقق شد، اضافه کرد: بر این اساس امام راحل به آیت الله خزعلی گفته بودند که هدف ایشان از انقلاب، ساختن مسجد و حسینیه نیست بلکه برپایی حکومت اسلامی بوده است.

رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، صدام با پشتیبانی دشمنان این نظام، به ویژه صهیونیست ها، علیه ما وارد جنگ شد اما امام توانستند با درایت، از جنگ برای معماری انقلاب به خوبی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصلحی: تشویق طلاب به صدور ارزش های نقش روحانیت در دفاع مقدس ضروری است

مصلحی: تشویق طلاب به صدور ارزش های نقش روحانیت در دفاع مقدس ضروری است