مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 17:102015-03-05بين الملل

حماس 100 اسراییلی را اجیر کرده است


یک وبگاه صهیونیستی مدعی شد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» برای خرید برخی مواد ویژه برای ساخت تونل و موشک حدود 100 اسراییلی را اجیر کرده است.

- یک وبگاه صهیونیستی مدعی شد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس برای خرید برخی مواد ویژه برای ساخت تونل و موشک حدود 100 اسراییلی را اجیر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، وبگاه صهیونیستی واللا ادعا کرد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس یک شبکه اسراییلی متشکل از 100 نفر را اجیر کرده است تا از طریق آنها فولاد و مواد مورد نیاز برای ساخت تونل و موشک را به دست آورد.

بر اساس این گزارش، شاباک (سازمان امنیت و اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی) این مسأله را خطرناک ترین مسأله تاریخ اسراییل خواند و اعلام کرد در حال حاضر سه نفر به اتهامت خیانت به رژیم به درآستانه حکم اعدام و حبس ابد هستند.

بر اساس دادخواست های مطرح شده علیه این افراد ، حماس یک شرکت بزرگ داخل سرزمین های اشغالی با حداقل 100 نفر تاسیس کرده که 26 نفر آنها در رابطه مستقیم هستند.

واللا سپس مدعی شد: حماس به این تاجران 30 میلیون دلار مقابل 55 تُن فولاد در طی یکسال و نیم و 9 میلیون شِکِل (واحد پول اسراییل) را در مقابل کابل های اتصال برق ویژه تونل، یک میلیون نیم شکل مقابل اجازه مخزن و نیم میلیون بابت ژنراتور برق پرداخت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس 100 اسراییلی را اجیر کرده است

حماس 100 اسراییلی را اجیر کرده است