مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 15:102015-03-05سياسي

فرهنگ فاطمی را در جامعه متبلور کنیم


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت و رییس کمیته فلسطین نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد: باید تلاش کنیم فرهنگ فاطمی را در جامعه متبلور کنیم کنیم و ارزش عملی به آن دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله محمد حسن اختری بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم ایام فاطمیه در کلاردشت تصریح کرد: باید نگاه تفاوتی بین زن ومرد رااز بین ببریم زیرا بر اساس ارزشها، علم و دانش و تقوا تفاوتها را شکل می دهند.

وی افزود: همه دشمنان اسلام می خواهند ولایت که جایگاه رفیع دارد را متزلزل کنند اما مردم ولایت مدارو شریف ایران در سایه ولایت مقابل دسیسه دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه باید به امور مردم بیشتر پرداخته شود زیرا مردم شایسته و بزرگوارند، گفت: مردم بعد از 36 سال در 22 بهمن حماسه می آفرینند و ملت و مردم ما از همه ملت و مردم دنیا برتری دارند و این افتخار و امتیازی برای ملت ایران است که در عشق و علاقه به پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار همراه وپیشقدم و طلایه دار بودند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) افزود: در میان ملت ایران، مردم خطّه شمال بطور ویژه ولایت را از روزهای نخست ظهور اسلام و امامت حضرت امیرالمومنین (ع) پذیرفتند.

وی در خصوص جایگاه و منزلت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: در شان و جایگاه بانوی عالم آیات و احادیث بسیاری وجود دارد تا جایی که در روا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ فاطمی را در جامعه متبلور کنیم

فرهنگ فاطمی را در جامعه متبلور کنیم