مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 14:552015-03-05سياسي

رییس کمیته امداد بافق: 49 پایگاه نیکوکاری کمک های مردمی بافق را جمع آوری می کنند


رییس کمیته امداد امام خمینی (ه) بافق گفت: 49 پایگاه ثابت و سیار آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم این شهرستان در جشن نیکوکاری هستند.

- حسین افضلی امروز به مناسبت هفته نیکو کاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در بافق با بیان اینکه 48 پایگاه ثابت و یک پایگاه سیار طی دیروز، امروز و فردا در سطح شهرستان بافق فعال شده اند، اظهار داشت: مردم نوع دوست بافق می توانند اجناس و کمک های نقدی خود را از طریق این پایگاه ها به افراد نیازمند اهدا کنند.

رییس کمیته امداد بافق با اشاره به اینکه امسال هفته نیکوکاری با ایام فاطمیه متقارن شده است، عنوان کرد: شور نیکوکاری و طرح اکرام فاطمی روح معنویت را در کالبد جشن امسال خواهد دمید.

وی ادامه داد: روز جمعه هم مردم همیشه در صحنه و نوع دوست بافق در میعادگاه عبادی - سیاسی نمازجمعه حماسه دیگری در راستای کمک به نیازمندان جامعه خلق خواهند کرد.

افضلی با اشاره به اینکه پارسال در جشن نیکوکاری 329 میلیون ریال جمع آوری شده است، خاطرنشان کرد: از این رقم 195 میلیون ریال کالا و بقیه کمک های نقدی بوده که بین افراد بی بضاعت توزیع شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به شعار معنوی امسال و ایجاد شور فاطمی در میان مردم، شاهد اهدای کمک های بیشتری نسبت به سال های گذشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته امداد بافق: 49 پایگاه نیکوکاری کمک های مردمی بافق را جمع آوری می کنند

رییس کمیته امداد بافق: 49 پایگاه نیکوکاری کمک های مردمی بافق را جمع آوری می کنند