مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 14:502015-03-05ورزشي

سرمایه گذاری برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان جدی گرفته شود


معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: سرمایه گذاری برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان باید جدی گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، لیلا جاویدان پنج شنبه در شورای ورزشی استان با اشاره به تبیین سیاست های ستاد اوقات فراغت و برنامه های اجرایی جوانان استان اظهار داشت: اهتمام مسئولین ارشد استانی اهمیت غنی سازی اوقت فراغت را دوچندان کرده و موضوع غنی سازی اوقت فراغت نوجوانان و جوانان و حتی خانواده ها با کمک ارگان ها و نهادهای دولتی به امری مهم و ضروری در برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان و در بخش استانی تبدیل شده است.

وی به ضرورت غنی سازی اوقات فراغت در استان و تبریز اشاره کرد و اظهار داشت: غنی سازی اوقات فراغت سطح آگاهی و بینش جوانان و نوجوانان درحوزه های مختلف علمی، اخلاقی، ورزشی و هنری را بالا می برد و جامعه را در مسیر پویایی و رشد قرار می دهد.

جاویدان تصریح کرد: ورزش، تفریحات سالم، پرکردن اوقات فراغت و هدایت والدین، ارکان اصلی مبارزه با مواد مخدر در جامعه است.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تصریح کرد: در دنیای امروز عدم سرمایه گذاری برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان موجب افزایش تنش های روحی و روانی در بین جوانان، کاهش اعتماد به نفس آن ها، به وجود آمدن مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان جدی گرفته شود

سرمایه گذاری برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان جدی گرفته شود