مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 14:402015-03-05اقتصادي

معاون وزیر راه و شهرسازی: 2500 کیلومتر بزرگراه در کشور در حال ساخت است


افزون بر دو هزار و 500 کیلومتر بزرگراه در سطح کشور در حال ساخت است.

- " از گچساران، علی نورزاد ظهر امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی قطعه سوم بزرگراه بابامیدان ـ گچساران ـ بهبهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در خصوص راه آهن و با توجه به نیاز کشور به این راه ارتباطی 600 پروژه در دست احداث است.

وی با بیان این که افزون بر دوهزار میلیارد تومان بودجه اعتبار راه های کشور در سال 93 بوده است، افزود: از این اعتبار تنها 71 درصد تخصیص و جذب شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حدود 8 هزار کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در دست احداث است،گفت: افزون بر یک هزار و 400 کیلومتر راه آهن و دوهزار و 500 کیلومتر بزرگراه نیز در دست ساخت است.

در حال حاضر افزون بر 20 هزار کیلومتر راه در دست بهره برداری قرار دارد.

وی با اشاره به پروژه بابامیدان ـ گچساران ـ بهبهان عنوان کرد: با توجه به اعتبارات خوبی که در این خصوص پیش بینی شده این پروژه تا سه سال آینده به اتمام برسد.

انتهای پیام/82022/خ20 " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد با توجه به جابجایی سرورها، ممکن است فرایند انتقال و تأیید نظرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر راه و شهرسازی: 2500 کیلومتر بزرگراه در کشور در حال ساخت است

معاون وزیر راه و شهرسازی: 2500 کیلومتر بزرگراه در کشور در حال ساخت است