مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 13:402015-03-05سياسي

پرداخت یارانه نقدی با اقتصاد مقاومتی تضاد دارد


رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با اشاره به آیات اقتصادی قرآن کریم، پرداخت یارانه نقدی را متضاد اصول اقتصاد مقاومتی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی قبل از ظهر پنج شنبه در همایش "اقتصاد مقاومتی از منظر دین" که با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه عنوان اقتصاد مقاومتی از ابداعات رهبر معظم انقلاب است ابراز داشت: اقتصاد مقاومتی از عناوین کلیدی در اقتصاد است و باید بحث های عمیق پیرامون آن شکل بگیرد تا ببینیم شاخصه های این مسئله چیست و از چه راه هایی می توان به آن رسید.

وی ادامه داد: در کنار این مسئله نگرانی که همیشه وجود دارد را باید مورد توجه قرار دهیم و آن این است که اقتصاد مقاوتی در همین بحث ها و همایش ها بماند و در عرصه عمل از آن اثری نبینیم.

خصوصی سازی تفسیر به رأی شدعضو جامعه مدرسین حوزه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی، گفت: یکی از شاخصه های مهم اقتصاد مقاومتی این است که بار اقتصاد روی دوش آحاد مردم باشد و از تمرکز در یک مجموعه بیرون بیاید.

وی افزود: سال های متمادی است که مسئله خصوصی سازی در این نظام مطرح شده و دولت ها هم به این نتیجه رسیده اند که باید به سمت خصوصی سازی برویم تا کار روی دوش جامعه قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت یارانه نقدی با اقتصاد مقاومتی تضاد دارد

پرداخت یارانه نقدی با اقتصاد مقاومتی تضاد دارد