مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 13:352015-03-05اقتصادي

بررسی راهکارهای کاهش هزینه حمل بار در راه آهن شمالشرق (1)


مدیر کل راه آهن شمالشرق (1) با اشاره به راه های کاهش هزینه سربار حمل بار توسط این اداره کل، گفت: در این خصوص آماده ایم تا با تمام متقاضیان حمل بار در حوزه استحفاظی این اداره کل مذاکره کنیم.

- حمید درباغ عنبران در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به برگزاری نشستهایی با صنتعگران و معدنکاران استان در راستای حمل بار این بخش توسط اداره کل راه آهن شمالشرق (1)، افزود: صبح امروز نیز نشستی با حضور مدیر عامل، معاون اداری مالی و مدیر بازرگانی شرکت سیمان به منظور افزایش و تسهیل در امر حمل بار سیمان از طریق ریل برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این نشست با توجه به امکان حمل سیمان بویژه در زمینه بارهای صادراتی بصورتFOB پیشنهادی به مسئولان شرکت سیمان شاهرود ارائه شد و از سوی مدیر عامل این شرکت نیز پذیرفته و مقرر شد برای سال آینده حمل بار در قالب شرکت بازرگانی شرکت سیمان و در مسیرهای داخلی و بین المللی انجام شود.

این مقام مسئول افزود: با توجه به یکسان بودن تعرفه راه آهن و جاده و برای کاهش هزینه سربار، راهکارهایی وجود دارد که یکی از این مسیرها اقدام به اجاره گرفتن واگن از شرکت های خصوصی توسط متقاضیان حمل انبوه بار است، در این راستا نیز مباحثی مطرح شد و در صورت اجرایی شدن توسط شرکت سیمان تخفیفات قابل توجهی عایدش شده و هزینه های حمل از درب کارخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی راهکارهای کاهش هزینه حمل بار در راه آهن شمالشرق (1)

بررسی راهکارهای کاهش هزینه حمل بار در راه آهن شمالشرق (1)