مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 13:352015-03-05سياسي

آیت الله نوری همدانی در حمایت از ولایت سینه خود را سپر کرد


آیت الله نوری همدانی بارها قلب امام راحل و رهبر معظم انقلاب را مسرور کردند و در دوران فتنه و زمان غبارآلود در حمایت از ولایت سینه سپر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی پیش از ظهر پنجشنبه در اجتماع پرشور مردم این شهرستان برای دیدار با آیت الله حسین نوری همدانی اظهار داشت: حضور آیت الله نوری همدانی باعث خرسندی و شادی مردم منطقه شده است.

امام جمعه قرچک افزود: این مرجع عالیقدر جهان تشیع پس از حضور در شهرستان های ورامین و پاکدشت، امروز میهمان مردم ولایتمدار قرچک هستند، مردمی که همواره در دفاع از ارزش ها و آرمان های اسلامی پیشگام بوده اند.

غیرت دینی و انقلابی در شناسنامه مردم قرچک وجود داردوی ادامه داد: شهرستان قرچک با جمعیتی بالغ بر 300هزار نفر بارها در مقاطع و شرائط مختلف و گوناگون تبعیت خود را از ولایت نشان داده است و این شهرستان علیرغم جوانی شهرت دینی و انقلابی را در کارنامه خود به همراه دارد.

اسماعیلی اضافه کرد: شهرستان قرچک جوانترین شهرستان کشور و استان تهران محسوب می شود اما در سال 88 مردم این خطه در دفاع از رهبری و انقلاب اسلامی حماسه آفریدند به طوری که مردم غیور و بصیر این شهرستان در ایام فتنه 88 کفن پوش به سوی بیت رهبری حرکت کرده و با قدرت از حریم ولایت دفاع می کردند و در این راه چندین جانباز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نوری همدانی در حمایت از ولایت سینه خود را سپر کرد

آیت الله نوری همدانی در حمایت از ولایت سینه خود را سپر کرد