مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 13:302015-03-05سياسي

مسئولان برای مهار ریزگردها در کشور راه حل عملی داشته باشند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان وجود منابع طبیعی غنی را از امتیازهای خوب این استان برشمرد و بر مراقبت از آن تاکید کرد و گفت: مسئولان برای مهار ریزگردها در کشور راه حل عملی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله سید محمد شاهچراغی پیش از ظهر پنج شنبه در دیدار با کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در محل دفتر خود، با اشاره به خدمات اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مانند تاغ کاری در نقاط بیابانی، اظهار داشت: تنها نهادی که می تواند برای مهار ریزگردها در کشور راه حل عملی داشته باشد منابع طبیعی و از طریق ایجاد پوشش گیاهی است.

وی، مسئولان منابع طبیعی و آبخیزداری را به مشارکت گرفتن از مردم و رسیدگی به مشکلات ایشان در دورترین نقاط این استان توصیه کرد و گفت: منابع طبیعی بهتر است برای ایجاد سبزینگی، درختان میوه دار و مثمربه مردم بدهند.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه هر کجا از مشارکت مردم استفاده شود تحقق اهداف میسر می شود، گفت: نیاز است فرهنگ مراقبت از طبیعت و توسعه آن به فرهنگی عمومی تبدیل شود.

علی نقی حیدریان ضمن یادآوری اینکه پانزدهم تا بیست و یکم اسفند با شعار منابع طبیعی با مردم برای مردم هفته منابع طبیعی نامگذاری شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای مهار ریزگردها در کشور راه حل عملی داشته باشند

مسئولان برای مهار ریزگردها در کشور راه حل عملی داشته باشند