مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 13:302015-03-05اجتماعي

جشن نمادین «دستهای مهربانی» در سراسر کشور برگزار شد


مدیرکل سازمان اوقاف با بیان اینکه طرح دستهای مهربانی از 7 اسفندماه آغاز شده، گفت : امروز پنج شنبه 14 اسفندماه همزمان با روز نیکوکاری، جشن نمادین «دستهای مهربانی» در کشور برگزار شد.

- مدیرکل سازمان اوقاف با بیان اینکه طرح دستهای مهربانی از 7 اسفندماه آغاز شده، گفت : امروز پنج شنبه 14 اسفندماه همزمان با روز نیکوکاری، جشن نمادین دستهای مهربانی در کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، حمید عسگری، مدیرکل امور اجتماعی و مشارکتهای مردمی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه طرح دستهای مهربانی با هدف اجرای صحیح و امینانه نیات موقوفات مرتبط با کمک به ایتام، نیازمندان، خانواده های بی بضاعت و همچنین تهیه پوشاک و ارزاق غذایی و لوازم ضروری زندگی برای نیازمندان برای سومین سال اجرایی شد، تصریح کرد: این طرح در 27 استان کشور که دارای موقوفاتی با نیات مرتبط هستند از 7 اسفند تا 14 اسفندماه برگزار شد و امروز 14 اسفند همزمان با روز نیکوکاری نیز برنامه ای نمادین در سراسر کشور برگزار شد.

عسگری ادامه داد: هدف دیگر اجرای طرح دستهای مهربانی شفاف سازی عملکرد اوقاف در این عرصه و همچنین ترغیب و تشویق مردم و نیکوکاران برای ثبت وقف های جدید با این موضوعات است، زیرا امروزه ایتام و نیازمندان دیگری وجود دارند که براساس تعالیم و تاکیدات دین اسلام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن نمادین «دستهای مهربانی» در سراسر کشور برگزار شد

جشن نمادین «دستهای مهربانی» در سراسر کشور برگزار شد