مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 13:262015-03-05سياسي

آغاز به کار دوازدهمین کنگره انجمن جغرافیای ایران در دانشگاه آزاد نجف آباد


دوازدهمین کنگره انجمن جغرافیای ایران صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از اصفهان"، دوازدهمین کنگره انجمن جغرافیای ایران صبح امروز با حضور دانشجویان، اساتید و جغرافی دانان، به ریاست حسن کامران، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در تالار چمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد آغاز به کار کرد.

این کنگره با همکاری انجمن جغرافیایی ایران و با حضور بهمن کارگر، رییس بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس، محمد حسن نامی، قائم مقام بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس و رسول زرگرپور، استاندار استان اصفهان برگزار می شود.

دوازدهمین کنگره انجمن جغرافی ایران با هدف ارائه راهبردهای جغرافیای کاربردی در شناخت آمایش سرزمین و توسعه پایدار با تاکید بر الگوی ایرانی- اسلامی از مفهوم تا عمل برگزار می شود.

در این همایش پژوهشگران با سخنرانی، ارائه پوستر و برگزاری میزگردهای تخصصی و شرکت در کارگاه های آموزشی به بحث و تبادل اطلاعات در خصوص انواع روش ها، رویکردهای نظری و کاربردهای عملی دانش جغرافیا و بویژه علم آمایش می پردازند.

کنگره انجمن جغرافی ایران شامل محورهای ظرفیت های جغرافیایی و برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی کشور، چالش های جمعیتی و چشم انداز جغرافیای جمعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار دوازدهمین کنگره انجمن جغرافیای ایران در دانشگاه آزاد نجف آباد

آغاز به کار دوازدهمین کنگره انجمن جغرافیای ایران در دانشگاه آزاد نجف آباد