مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 13:252015-03-05ورزشي

پیروزی فارس و حذف البرز در مرحله یک هشتم نهایی تنیس کشور


مرحله یک هشتم نهایی مسابقات تنیس جوانان کشور در قم با پیروزی فارس و حذف البرز در 2 مسابقه انجام شده پیگیری شد تا این مسابقات به مراحل حساس خود برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، در ادامه مسابقات تنیس قهرمانی جوانان کشور که در آکادمی تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می شود، صبح پنج شنبه تیم تنیس ایلام برابر البرز پیروز شد.

در این مسابقه و در دیدار انفرادی نخست، حمیدرضا محمدی از ایلام در مصاف با علی هاتف از البرز با نتایج 6 بر یک و 7 بر 5، به پیروزی رسید و در دومین مسابقه انفرادی، محمد مهدی سهرابی از البرز به دیدار روح الله کرمی از ایلام رفت و موفق شد حریف خود را با امتیازات 6 بر یک و 7 بر 5 در مقابل تک ست برده حریف با امتیاز 6 بر 4 شکست دهد.

در مسابقه دوبل دو تیم نیز تیم تنیس استان ایلام با ترکیب دو نفره حمیدرضا محمدی و روح الله کرمی برابر تیم دو نفره سهرابی و وطن خواه از البرز برتری رسید تا در مجموع ایلامی ها با برتری 2 بریک برابر البرز راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

تیم تنیس فارس نیز در مصاف با تیم همدان موفق شد در یک بازی بر تر 3 بر صفر پیروز شود چنان که در دیدار انفرادی نخست نخعی از تیم فارس در برابر سهراب نورخمامی با نتایج 6 بر صفر و 6 بر یک پیروز شد و در دومین بازی انفرادی، هوتن حجتی از تیم تنیس فارس برابر سروش اسکندرلو از همدان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی فارس و حذف البرز در مرحله یک هشتم نهایی تنیس کشور

پیروزی فارس و حذف البرز در مرحله یک هشتم نهایی تنیس کشور