مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 13:252015-03-05اقتصادي

نرخ کرایه تاکسی ها در کرمانشاه هنوز افزایش نداشته است


مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: تا این لحظه هیچ گونه افزایش قیمتی در نرخ کرایه های تاکسی این شهر نداشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تاکسیرانی شهر کرمانشاه، سجاد سلیمانی اظهار داشت: تا این لحظه هیچگونه افزایش قیمتی در نرخ کرایه های تاکسی در شهر کرمانشاه نداشته ایم و قیمت مصوب سال 83 همچنان پابرجاست و اگر بنا به تغییر باشد به طور قطع از مجاری رسمی اعلام خواهد شد.

وی افزود: افزایش نرخ کرایه تاکسی های درون شهری مستلزم طی مراحل قانونی بررسی و پیشنهاد لایحه به شورا و مصوبه شورای شهر و تایید فرمانداری شهرستان است و بر همین اساس با هرگونه افزایش قیمت خارج از روند قانونی، برخورد جدی خواهد شد.

سلیمانی با اشاره به بحث تغییر و یا عدم تغییر نرخ کرایه های تاکسی در ماه پایانی سال در کرمانشاه، تأکید کرد: هنوز هیچ تصمیمی در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی ها گرفته نشده و نرخ کرایه تاکسی باید همچنان براساس مصوبه سال 93 شورای شهر و تأییدیه فرمانداری کرمانشاه محاسبه شود.

وی با بیان اینکه تعیین نرخ کرایه تاکسی های شهر کرمانشاه برای سال آینده باید بصورت منطقی و عادلانه باشد گفت: بر این اساس بررسی لازم و کارشناسانه جهت افزایش نرخ کرایه تاکسی برای سال 94 براساس نرخ تورم، وضع معیشتی و اقتصادی مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ کرایه تاکسی ها در کرمانشاه هنوز افزایش نداشته است

نرخ کرایه تاکسی ها در کرمانشاه هنوز افزایش نداشته است