مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 11:502015-03-05بين الملل

چگونه بین کار و زندگی تعادل ایجاد کنیم؟


یک کارشناس ارشد روانشناسی بالینی گفت: ایجاد تعادل بین کار و زندگی شاید برای خیلی از ما افسانه به نظر برسد اگرچه ممکن است با سخت کوشی بتوانیم به این تعادل برسیم.

- عادله قلاسی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه خراسان جنوبی، گفت: تعادل بین کار و زندگی یعنی کار تا اندازه ای باشد که مقداری آزادی و زمان برای خود و خانواده نیز داشته باشیم.

وی افزود: تحقیقات اخیر نشان داده تعادل بین کار و زندگی بیشتر از پول و مقام باعث شادی و رضایت از کار می شود و بسته به شغل و شرایط زندگی شاید نتوانید در مدتی کوتاه این تعادل را ایجاد کنید، اما تغییرات کوچک می تواند کمک کند احساسی بهتر در مورد شرایط خود داشته باشید.

از تکنولوژی جدا شوید کارشناس ارشد روانشناسی بالینی تصریح کرد: گوشی، لب تاپ یا تبلت خود را مدتی خاموش کنید، کمی از رگبار پیاپی پیام ها رها شوید.

قلاسی اظهارکرد: طی تحقیقی که سال 2009 توسط دانشگاه هاروارد انجام شد، محققان به این نتیجه رسیدند افراد اگر حتی یک شب دست از چک کردن ایمیل ها، پیام ها و شبکه های اجتماعی دست بردارند، نسب به وضعیت کاری خود احساسی مثبت و انگیزه ای بیشتر خواهند داشت.

وی ادامه داد: برای خود مشخص کنید چه زمانی از روز برای دوری از ابزار تکنولوژی بهتر است، در آن زمان همه چیز را خاموش کنید و30 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه بین کار و زندگی تعادل ایجاد کنیم؟

چگونه بین کار و زندگی تعادل ایجاد کنیم؟