مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 11:402015-03-05حوادث

مرگ دو کارگر در شعله های آتش


آتش سوزی در یک کارخانه تولید قیر در شهرک صنعتی کلات مشهد جان دو جوان کارگر را گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعتماد، سرپرست ایستگاه 29 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در این رابطه به مهر گفت: شامگاه سه شنبه با اعلام آتش سوزی گسترده در یک کارخانه تولید قیر ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله بیش از 20 آتش نشان از 4 ایستگاه29، 21، 37 و 38 به همراه شش دستگاه خودروی سبک و سنگین برای اطفای حریق و نجات به محل حادثه اعزام کرد.

سرآتش یار ایوب خجسته اظهار کرد: با توجه به بعد مسافت و بارش باران نیروهای آتش نشانی در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند و شعله های آتش را که هر لحظه امکان داشت به سرعت به تمامی کارخانه و اماکن تجاری مجاور نیز سرایت کند و گسترش یابد مهار کردند.

وی تصریح کرد: با حضور آتش نشانان به محل حادثه و شناسایی کانون های آتش سوزی و انجام اقدامات اطفایی از گسترش بیشتر آن به سایر قسمت ها جلوگیری شد و آتش نشانان توانستند در یک عملیات نفس گیر در دقایق اولیه آتش را مهار و خاموش کنند.

سرآتش یار خجسته با اشاره به کانون اصلی حریق که منبع چهار هزار لیتری روغن در یکی از سوله های این کارخانه بود، عنوان کرد: متاسفانه در این حادثه به علت گستردگی آتش دو کارگر جوانی که در محل حادثه مشغول به کار بودند بر اثر سوختگی جان باختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ دو کارگر در شعله های آتش

مرگ دو کارگر در شعله های آتش