مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 11:402015-03-05حوادث

عشق مرگبار کارمند به مدیر


مردی که به خاطر مزاحمت پسر جوان و پیشنهاد ازدواج وی به مدیر یکی از شرکت های تبلیغاتی دست به جنایت زده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشرق، در ساعت 11 روز بیستم مرداد93 وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در اتوبان یادگار امام جنب پمپ بنزین فرحزاد، ورودی گلبرگ به کلانتری 134 شهرک قدس اعلام می شود.

با حضور ماموران کلانتری و عوامل پلیس راهور در محل و انجام بررسی های اولیه که تصادف ما بین خودروی پژو 206 سفید رنگ به رانندگی جوانی به نام محمد – ر 21 ساله و با راکب یک دستگاه موتور سیکلت پالس به نام روح الله – الف صورت گرفته است.

راکب موتورسیکلت طی این تصادف به دلیل شدت جراحات فوت می کند و پرونده مقدماتی با موضوع تصادف غیر عمد در دادسرای ناحیه 31 تشکیل و راننده خودروی پژو 206 پس از انجام اقدامات قانونی با قرار تامین کفالت آزاد می گردد.

در روز 25 دی93 خانواده متوفی (روح الله) با مراجعه به دادسرای ناحیه 31 و طرح شکایت، بررسی احتمال وقوع عمدی بودن حادثه منجر به فوت فرزندشان درخواست کردند، به دنبال این موضوع پرونده به دادسرای ناحیه 27 جنایی ارسال و به دستور بازپرس شعبه هفتم پرونده جهت رسیدگی در خصوص احتمال عمدی بودن تصادف منجر به فوت در دستور کار کارآگاهان اداره ویژه قتل پلیس آگاهی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشق مرگبار کارمند به مدیر

عشق مرگبار کارمند به مدیر