مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 11:352015-03-05اجتماعي

توجه توام به مدارس دولتی و غیردولتی از اهداف آموزش و پرورش است


معاون وزیر و رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: توجه توام به مدارس دولتی و غیردولتی در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش موثر است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عبدالرسول عمادی پنج شنبه در جمع مدیران، روسا و کارشناسان حوزه سنجش و آموزش آذربایجان شرقی با بیان اینکه در آزمون نهایی خرداد 93 یک میلیون و 600 هزار نفر حضور داشتند از نتایج اخذ شده اظهار نگرانی کرده و گفت: از این تعداد شرکت کننده 80 درصد قبولی با میانگین حدود 12 نشان دهنده این امر است که ما تنها به 40 درصد آن هدفی که مدنظر داریم، دست یافته ایم.

وی افزود: دلایل متعد زیادی می تواند در این نتایج غیر قابل قبول، موثر باشد که از آن جمله می توان به سیستم مدیریت، علایق دانش آموزان و انگیزه معلمان اشاره کرد.

عمادی ادامه داد: تحلیل نتایج، ما را به عواملی رهنمون ساخته از جمله اینکه ما در بخش هایی باید به آموزش های دولتی و در بخش هایی به آموزش مدارس غیر دولتی توجه کنیم.

وی معلمان را اصلی ترین عامل و رکن موفقیت آموزش و پرورش دانست و گفت: اگر بخواهیم اهداف مورد نظر محقق شود باید دیدگاه خود را به این بخش تغییر داده و با حل مسائل و مشکلات ایشان, انگیزه را برای تلاش بیشتر در آنها ایجاد کنیم.

معاون وزیر و رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش همچنین پراکندگی جغرافیایی و دوری و نزدیکی به مراکز استان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه توام به مدارس دولتی و غیردولتی از اهداف آموزش و پرورش است

توجه توام به مدارس دولتی و غیردولتی از اهداف آموزش و پرورش است