مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 11:252015-03-05سياسي

تلاش ایران به عنوان کشوری مستقل ومقتدر در جهت حفظ صلح وثبات منطقه


مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل روز چهارشنبه 13 اسفندماه با رییس هیئت یمنی که به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده دیدار و گفتگو کرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل روز چهارشنبه 13 اسفندماه با رییس هیئت یمنی که به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار رییس هیئت یمنی ضمن ابراز خرسندی از ملاقات انجام شده، گزارشی از اخرین تحولات یمن ارائه و بر دوستی دیرینه دو کشور تاکید کرد و با اشاره بر حمایت بی دریغ و همه جانبه مردم یمن از انقلاب این کشور گفت : اهداف انصار الله ایجاد ثبات، امنیت و توسعه اقتصادی و رفاه برای مردم این کشور بوده و همکاری های منطقه ای جهت تامین امنیت و ثبات در این منطقه انکارناپذیر می باشد.

وی با تجلیل از ارمان های انقلاب اسلامی ایران و پایداری در برابر تمام توطئه های دشمنان تاکید کرد: بدون شک انقلاب مردم یمن علیرغم همه توطئه ها، تمامی مشکلات و موانع را پشت سر خواهد گذاشت و با اتکای به خداوند اهداف خیزش مردم یمن را محقق خواهد ساخت.

در ادامه این دیدار دکتر ولایتی ضمن تاکید بر اشتراکات تاریخی و تمدنی دو ملت ایران و یمن و مشابهت های موجود میان انقلاب مردم یمن با انقلاب مردم ایران بر علیه ظلم و استبداد اظهار امیدواری کرد که مردم یمن بت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش ایران به عنوان کشوری مستقل ومقتدر در جهت حفظ صلح وثبات منطقه

تلاش ایران به عنوان کشوری مستقل ومقتدر در جهت حفظ صلح وثبات منطقه