مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 11:052015-03-05سياسي

اقتصاد مقاوتی نسخه درمان اقتصاد کشور است


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی علاج دردهای اقتصادی و موجب عزت، قدرت و امنیت کشور است.

- عزیز اکبریان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز اظهارکرد: تحقق اقتصاد مقاومتی به برنامه ریزی های دقیق و مجریانی توانمند نیاز دارد که بتوانند اهداف این حوزه را پله به پله پیگیری و اجرا کنند.

وی افزود: بدون شک درمسیر تحقق اقتصاد مقاومتی نباید بهره گیری از ظرفیت ها و امکانات موجود و همچنین استفاده از دیدگاه نخبگان را فراموش کرد.

وی تنها راه مقابله با دسیسه های اقتصادی دشمن را تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: تنها راه مقابله با تحریم ها و دسیسه های دشمنان، مقاومت اقتصادی و اتکا به داشته های خود در این بخش است.

نماینده مردم کرج در مجلس تصریح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی از راهکارهای مهم برای مقابله جدی با جنگ نابرابر اقتصادی دشمنان علیه کشور و ملت ایران است.

وی ادامه داد: تمام مسئولان اجرایی و قشرهای مختلف مردم برای تحقق اقتصاد مقاومتی وظایف و رسالت هایی دارند که باید در حد توان به آن ها عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: ایران با ظرفیت ها و قابلیت هایی که دارد، می تواند با عملیاتی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری به یک کشور مقتدر در عرصه اقتصاد بین الملل تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد مقاوتی نسخه درمان اقتصاد کشور است

اقتصاد مقاوتی نسخه درمان اقتصاد کشور است