مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 10:402015-03-05پزشكي

با حضور وزیر رفاه بخش مراقبت های ویژه قلب نوزادان در بیمارستان طبی کودکان افتتاح شد


با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخش ویژه مراقبتهای قلب نوزادان در بیمارستان طبی کودکان با هدف کاهش مرگ و میر کودکان و نوزادان مبتلا به بیماری های سرشتی قلب افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس، با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حسین علی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، مریم مرعشی مدیرعامل موسسه زنجیره امید و جمعی از خیرین و نیکوکاران بخش ویژه مراقبتهای قلب نوزادان در بیمارستان طبی کودکان با هدف کاهش مرگ و میر کودکان و نوزادان مبتلا به بیماری های سرشتی قلبی افتتاح شد.

پروژه اشاره شده توسط موسسه خیریه بین المللی زنجیره امید که از تابستان سال 86 فعالیت خود را آغاز کرده است، آماده بهره برداری شده به طوریکه مرکز اشاره شده خدمات ویژه ای را به کودکان و بیماران ارائه می کنند.

پروژه کاهش میرگ و میر کودکان و نوزادان مبتلا به بیماری های سرشتی قلبی با هدف کاهش مرگ و میر کودکان قبل و بعد از عمل جراحی و با افزایش مراقبتهای ویژه این گروه سنی آمار مرگ و میر نوزادان از 15 درصد به زیر 4 درصد خواهد رسید.

این طرح با افزایش 15 تخت نوزادان در بیمارستان مرکز طبی کودکان و همینطور برگزاری دوره های آموزشی علمی و عملی ویژه پزشکان و پرستاران و پرداخت اضافه حقوق پرسنل جهت جذب پرستاران این بخش اهداف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور وزیر رفاه بخش مراقبت های ویژه قلب نوزادان در بیمارستان طبی کودکان افتتاح شد

با حضور وزیر رفاه بخش مراقبت های ویژه قلب نوزادان در بیمارستان طبی کودکان افتتاح شد