مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 09:402015-03-05پزشكي

خدمات درمانی کلینیک سلامت بانوان صد در صد رایگان است


رییس بیمارستان شهید بهشتی زنجان گفت: خدمات درمانی، آموزشی و مشاوره ای در کلینیک سلامت بانوان زنجان به صورت صد در صد رایگان برای بانوان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آرمانی کیان شامگاه چهارشنبه در مراسم بهره برداری از مرکز سلامت زنان، مشاوره و ترک اعتیاد بانوان را محور خانواده عنوان کرد و افزود: خانواده ای که خانم خانواده آلوده شده آسیب پذیر تر است و بدلیل اینکه معمولا به دلیل مشکلات مالی از اقدام به درمان دوری می کنند تمامی خدمات این کلینیک برای بانوان رایگان ارائه می شود.

وی با بیان اینکه در مان در این مرکر برای آقایان با نرخ دولتی انجام می شود افزود: در این مرکز متادون درمانی(MMT) نیز وجود دارد و مهمترین مشکل در این زمینه که آموزش است در همین مرکز ارائه می شود.

رییس بیمارستان شهید بهشتی زنجان اظهار کرد:از دیگر برنامه هایی که در این مرکز می شود این است که هر سه شنبه ها خانواده درمانی و هر دوشنبه ها خانه درمانی که در آن متخصصان اقدام به مراجعه حضوری به خانه معتادان بی بضاعت برای پیگیری درمان آن می کنند.

وی یادآورشد: تمام بخشهای درمان بیماران از جمله روانشناسی، روانپزشکی، جراحی عروق، پلاستیک، نرولوژیست و اعصاب و قبل همگی در این مرکز وجود دارد و به صورت حلقه ای کامل است و درمان و ویزیت برای آقایان نیز با حداقل هزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات درمانی کلینیک سلامت بانوان صد در صد رایگان است

خدمات درمانی کلینیک سلامت بانوان صد در صد رایگان است