مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 09:402015-03-05ورزشي

مدافع عنوان قهرمانی در رده پنجم لیگ برتر والیبال ایستاد


تیم متین ورامین که پس از شکست مقابل شهرداری تبریز از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند در رده پنجم این فصل لیگ برتر والیبال ایستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، تیم متین ورامین که فصل گذشته رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور را با مقام قهرمانی به پایان رساند در این فصل از رقابت ها نتوانست نمایش فصل گذشته خود را تکرار کند و با شکست مقابل شهرداری تبریز در مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

تیم متین ورامین که تحت هدایت بهروز عطایی بازی های خوب و قابل قبولی را در مرحله مقدماتی دور گروهی انجام داده بود و حتی توانست در ورامین تیم شهرداری ارومیه به عنوان مدعی اول قهرمانی این مسابقات را شکست دهد، در مرحله پلی آف دور از انتظار ظاهر شد و در دو بازی رفت و برگشت مقابل تیم شهرداری تبریز شکست خورد.

بسیاری از هواداران و کارشناسان والیبال تصور می کردند که متین ورامین با پتانسیل و تجربه بازیکنان خود و حضور دو ملی پوش برجسته کشور به نام های امیر غفور و حمزه زرینی، بتواند تیم خوب شهرداری تبریز را شکست داده و به جمع چهار تیم پایانی صعود کند اما در نهایت مدافع عنوان قهرمانی در باتلاق شهرداری گیر کرد و بزرگترین شگفتی این مسابقات تا پایان مرحله پلی آف رقم خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافع عنوان قهرمانی در رده پنجم لیگ برتر والیبال ایستاد

مدافع عنوان قهرمانی در رده پنجم لیگ برتر والیبال ایستاد