مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 09:302015-03-05بين الملل

اسد: بقای من به دلیل حمایت مردم است/ راه حل در سوریه سیاسی است


رییس جمهوری سوریه تاکید کرد که علی رغم صف بندی غرب و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و حمایت مالی و تسلیحاتی آنها از تروریست ها اما موفقیت همراه وی بوده است چراکه او از حمایت مردم خود برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از شبکه المیادین، بشار اسد، رییس جمهوری سوریه چهارشنبه شب در مصاحبه ای عنوان داشت: چگونه ممکن است یک انقلابی فرو بپاشد یا شکست بخورد در حالی که این انقلاب از حمایت مالی و تسلیحاتی غرب و کشورهای منطقه برخوردار است و در عین حال یک دیکتاتوری مردم خود را بکشد و مردم این دیکتاتور در کشورهای منطقه و غرب علیه وی باشند اما او موفق شود؟! اسد عنوان داشت: دو احتمال وجود دارد یا اینکه شما دروغ می گویید یا اینکه در مورد یک سوپرمن صحبت می کنید! اما این رییس جمهور یک سوپرمن نیست و یک رییس جمهور عادی است و توانست چهار سال ادامه دهد فقط به این خاطر که از حمایت مردم برخوردار بود اما مساله به معنای حمایت تمام مردم سوریه از وی نیست بلکه پشتیبانی قشر گسترده ای از سوری ها از وی است.

رییس جمهوری سوریه در ارزیابی اوضاع کشورش گفت: سوریه یک کشور شکست خورده نیست و نهادها همچنان فعالیت می کنند و حقوق ها پرداخت می شود حتی این مساله در برخی از مناطق تحت تصرف تروریست ها نیز صدق می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسد: بقای من به دلیل حمایت مردم است/ راه حل در سوریه سیاسی است

اسد: بقای من به دلیل حمایت مردم است/ راه حل در سوریه سیاسی است