مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 09:102015-03-05بين الملل

تیم هسته ای نه تمایل و نه اجازه دارد که توافق بد امضا کند


کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه تیم هسته ای توافق بد را امضا نمی کند، گفت: اگر مذاکرات به نتیجه نرسید به ضرر غرب است؛ چراکه ایران سانتریفیوژهای خود را افزایش و صنایع اتمی خود را توسعه خواهد داد.

- ناصر ایمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ویژگی های یک توافق خوب در مذاکرات هسته ای، گفت: باید در پایان این مذاکرات حقوق ایران بر طبق NPT به رسمیت شناخته شود و ایران از تمامی امتیازات این معاهده برخوردار شود.

کاشناس مسائل سیاسی، برداشته شدن کامل تحریم ها از دیگر شروط توافق خوب دانست و گفت: در این توافق تحریم های غرب باید به طور کامل برداشته شود و هیچ موضوع دیگری غیر از مسئله هسته ای در توافق فیمابین نباید مطرح شود.

وی افزود: توافق بد، توافقی است که ما از امتیازاتی که کشورهای عضو NPT برخوردار هستند محروم شویم، مثلا در مورد تعداد سانتریفیوژها و یا آزاد بودن تحقیقات اتمی برای ایران محدودیت قائل شوند.

ایمانی با تاکید بر اینکه هیچ توافق بدی نوشته نخواهد شد، گفت: تیم هسته ای ایران نه تمایل دارد و نه اجازه دارد که توافق بد را امضا کند، در نتیجه اگر توافقی امضا شود قطعا توافق خوب است.

وی با اشاره به استمرار تحریم ها در چند سال اخیر، ادامه داد: غرب روند تحریم را در قبال ایران پیش گرفته و دیگر بیش از این که تحریم کرده نمی تواند تحریم کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم هسته ای نه تمایل و نه اجازه دارد که توافق بد امضا کند

تیم هسته ای نه تمایل و نه اجازه دارد که توافق بد امضا کند