مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 08:202015-03-05اجتماعي

دوره باز آموزی امدادی باشرکت 100 نفر برگزار شد


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان گفت: دوره بازآموزی طرح امداد و نجات امدادگران و تجاتگران در آستانه سال نو برگزار شد.

- بهمن دهواری در حاشیه برگزاری این دوره به خبرنگار مهر گفت: در این دوره آموزشی 100 امدادگر از امدادگران هلال احمر سراوان، ایرانشهر، دلگان، سیب و سوران و مهرستان آموزش های لازم را فرا گرفتند.

وی افزود: رهاسازی مصدوم، آموزش ست های هیدرولیک، اطفای حریق و بازآموزی دوره های قبلی در این دوره آموزش داده شد که با توجه به نزدیکی به سفرهای نوروزی امری ضروری برای حفظ آمادگی امدادگران بود.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان هدف از برگزاری این دوره را مرور آموخته ها و مهارت های گذشته و آموزش و تمرین مهارتهای جدید و مورد نیاز ذکر کرد و افزود: در این دوره تمام عوامل کادر و امدادگران که در ایام عید به مردم خدمات رسانی می کنند، با مباحثی مانند دستورالعمل های سازمان امداد و نجات، تجهیزات امدادی، فعالیت های پیش بیمارستانی و تمام خدماتی که قرار است در ایام عید نوروز به مردم ارائه شود، آشنا شدند.

دهواری، ارتقای سطح علمی و کاربردی نیروهای امدادی شهرستان را اولویت آموزش این حوزه دانست و گفت: این دوره های توان افزایی گام موثری برای مشارکت اعضا و گروه ها برای افزایش توانایی و تقویت شایستگی ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره باز آموزی امدادی باشرکت 100 نفر برگزار شد

دوره باز آموزی امدادی باشرکت 100 نفر برگزار شد