مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 23:212015-03-04سياسي

نتیجه مذاکرات هر چه باشد یک پیروزی تاریخی برای ملت محسوب می شود


مذاکرات به مرحله ای رسیده که نتیجه آن هر چه باشد، یک پیروزی تاریخی برای ملت بزرگ ایران محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور در نشست مشترک شورای اطلاع رسانی دولت و شورای هماهنگی رؤسای مراکز روابط عمومی های دستگاه های اجرایی با برشمردن 14 اولویت ویژه دولت تدبیر و امید، از روابط عمومی وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی خواست تا تلاش خود را برای تشریح و تبیین این اولویت ها و دستاوردهای دولت بکار گیرند.

وی از کنترل تورم و ساماندهی اقتصاد، مذاکرات هسته ای، مبارزه با فساد اداری، پافشاری بر دسترسی آزاد مردم به اطلاعات، مقابله با رانت و رانت خواران، طرح جامع بیمه سلامت، کاهش اتکا به نفت در بودجه، محیط زیست، حفظ منابع آبی و احیای کشاورزی، رونق اقتصادی و خروج از رکود به عنوان بخشی از این اولویت های دولت نام برد.

رییس دفتر رییس جمهور با عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ابراز امیدواری کرد چنین جلساتی، شرایط بهتری را برای ارتباط هر چه نزدیک تر دولت تدبیر و امید با اقشار مردم فراهم آورد.

نهاوندیان گفت: شورای اطلاع رسانی با همکاری دولت در سال آینده به سامانه جدیدی دست پیدا خواهد کرد و افق پیش رو در این حوزه اثر بخش تر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه مذاکرات هر چه باشد یک پیروزی تاریخی برای ملت محسوب می شود

نتیجه مذاکرات هر چه باشد یک پیروزی تاریخی برای ملت محسوب می شود