مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 21:102015-03-04بين الملل

وزیر انرژی آمریکا مونترو را به مقصد آمریکا ترک کرد


وزیر انرژی آمریکا که برای انجام رایزنی های هسته ای در شهر مونترو سوییس حضور داشت در حال ترک این شهر به مقصد واشنگتن است.

- "، ارنست مونیز ، وزیر انرژی آمریکا در حال ترک شهر مونترو سوییس است که میزبان مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه 1+5 در سه روز گذشته بود.

وی این خبر را لحظاتی پیش در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد.

آقای کری روز چهارشنبه پس از رایزنی با محمد جواد ظریف ، وزیر خارجه ایران در شهر مونترو سوییس از پیشرفت در مذاکرات هسته ای ایران خبر داد اما افزود کماکان شکاف هایی چشمگیر در این گفت وگوها وجود دارند.

ایران و آمریکا از روز دوشنبه 11 اسفند ماه به مدت سه روز در شهر مونترو سوییس به رایزنی درباره توافق جامع هسته ای پرداختند.

این رایزنی ها با حضور وزرای خارجه، رییس سازمان انرژی اتمی ایران، وزیر انرژی آمریکا، معاونان وزرای خارجه و هلگا اشمیت معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا طی چهار دور برگزار شد و جمعا طرفین در این سطح 13 ساعت گفت وگو کردند.

وزیر خارجه آمریکا گفت روز 15 مارس (24 اسفند) بار دیگر برای ادامه گفت وگوها به سوییس بازمی گردد یک مقام آمریکایی روز چهارشنبه گفت که دور جدید مذاکرات احتمالا در شهر ژنو سوییس برگزار می شود، با این حال هنوز محل گفت وگوها قطعی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر انرژی آمریکا مونترو را به مقصد آمریکا ترک کرد

وزیر انرژی آمریکا مونترو را به مقصد آمریکا ترک کرد